TYSKIE – historia popularnej marki piwa z Polski

Rebranding marki Tyskie

Marka na przestrzeni lat wielokrotnie odświeżała swoją szatę graficzną. Należy jednak podkreślić, że przy każdej zmianie identyfikacji wizualnej projektantom zależało aby zachować charakter i długoletnią tradycję marki. W kompozycji wizualnej zmieniały się główne symbole marki, takie jak: korona, szarfa, medale czy typografia. Na pierwszy rzut oka widać wpływ współczesnego trendu minimalizmu i prostoty w projektowaniu logo.

Zachęcam również do obejrzenia spotu przedstawiającego rebranding marki w 2011r. :

CIEKAWOSTKA

Znalazłam również bardzo ciekawy zbiór kapsli stosowanych w piwach Browarów Tyskich Książęcych, które bardzo precyzyjnie obrazują jak marka i jej szata graficzna odpowiadała na różne etapy rozwoju firmy. Na stronie kolekcjonerskiej przedstawione są również kapsle innych polskich grup piwowarskich jak Grupa Żywiec czy Carsberg Polska -> Otwórz galerię kapsli

Wielowiekowa tradycja warzenia piwa, innowacje i promocje

Kilkusetletnie doświadczenie w połączeniu z nowoczesną technologią zaowocowało sukcesem marki Tyskie. Niezwykle rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji pozwoliło marce osiągnąć światowy poziom najwyższej jakości. To jeden z elementów budujących jakość piwa, który wpłynął na jego popularność.

Tyskie wykorzystuje fakt, że piwo jest napojem towarzyskim, który zbliża ludzi. Dlatego też chętnie organizuje letnie spotkania w formie biesiad. Stale podkreśla swój rodowód, dbając o macierzysty region oraz jego mieszkańców. W 2004 roku otwarto pierwsze w Polsce Tyskie Muzeum Piwowarstwa, które łączy tradycję z nowoczesnością.

Należy podkreślić, że marka Tyskie wnosi wkład w życie społeczne. Jakość piwa to jedno, natomiast za sukcesem stoi również umiejętność budowania relacji. Kompania Piwowarska angażuje się w przedsięwzięcia społeczne, a także chętnie dzieli się swoimi sukcesami z otoczeniem.

Dowodem są liczne kampanie reklamowe oraz promocje, w których Tyskie konsekwentnie realizuje i komunikuje wartość marki np. kampania “Przejdźmy na Ty”. Jakość uznawana na całym świecie jest niewątpliwie jedną z najważniejszych cech, która stała się kluczem do sukcesu.

Mało kto wie, że Kompania Piwowarska to nie tylko piwo Tyskie, ale również inne popularne marki takie jak: Lech, Żubr, Książęce, Dębowe, Redd’s, Hardmade, Jack, Peroni, Wojan, Grolsch, Pilsner Urquel, Kozel.

Dowiedz się więcej na oficjalnej stronie Kompanii: https://www.kp.pl/

Przeczytaj również o historii innych marek

Źródła:

  • Źródło: https://browarytyskie.pl/historia/
  • Źródło: https://projektowane.pl/jak-zamykano-tyskie-piwa-czyli-kilka-slow-o-identyfikacji-wizualnej/
  • Źródło: https://www.ostro-video.pl/portfolio/tyskie
(Visited 475 times, 1 visits today)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *